quarta-feira, 4 de março de 2015

Holika Holika Pig Nose Clear Black Head Perfect Sticker Review - From cosmetic-love.com

About cosmetic-love.com/Sobre a comestic-love.com: It was the first time that I've bought something from cosmestic-love. It is an online store with a incredible variety of korean cosmetics from different brands. The price is affordable so I believe it's worth it.  The only problem is that it took a long time for me to receive the products, probably around 5 months, though I believe it is a brazilian mail services problem because the product was shipped 1 day after I've ordered it./ Foi a primeira vez que eu comprei nesta loja. É uma loja online com uma variedade incrível de cosméticos coreanos de diversas marcas. O preço é acessível, então acho que vale a pena. O único problema é que o produto demorou muito para chegar, creio que cerca de 5 meses, mas isso provavelmente é culpa dos correios brasileiros, porque o produto foi enviado 1 dia depois do meu pedido. 



How to use/Como usar: After cleansing your skin, wet your nose with water and then place the strip on nose and wait 10 to 15 minutes.  After this you just have to remove the sticker and Tadaaaa!/ Depois de limpar a sua pele, deixe o nariz úmido com água e coloque o adesivo no nariz. Espere de 10 à 15 minutos. Depois disto você só precisa remover o adeviso e Tadaaaaa!

I've been taking care of my skin - more than I used to - so now I don't really have many black heads on my nose. Because of this, I decided to put the sticker on my mom's nose. Are you ready for the results?/ Eu andei cuidando da minha pele - mais do que eu costumava -, então agora eu não tenho muitos cfravos no meu nariz. Por causa disso, eu decidi colocar o adeviso no nariz da minha mamãe hoho. Você está pronto para os resultados?

 

Eeeeeeeeeewwwww! Hahahaa well, I don't think there is much left for me to say now. As you can see, it REALLY works./ Bem, eu acho que não tem muito mais o que falar agora. Como você pode ver, isso REALMENTE funciona. 

You can buy these stickers here/Você pode comprar estes adesivos aqui:http://cosmetic-love.com/holika-holika-pig-nose-clear-black-head-perfect-sticker-10-sheets.html

Nenhum comentário:

Postar um comentário